zaterdag 12 april 2014

jubileum

Gisteren een feestje gehad.
Een collega van mij werkt 25 jaar bij ons en dat moest natuurlijk gevierd worden.
Bij een feestje hoort een cadeau.
Ik had een goed idee om te maken.
Een foto op hout.

Nu kun je dat laten doen, maar het is natuurlijk veel leuker om dat zelf te gaan proberen.
Erg leuk om te doen en het resultaat mag er, volgens mij, ook zijn.

Ooit had mijn collega ergens een schilderij van een hert gezien.
Ze was er helemaal weg van, ware het niet dat het niet te betalen was.
Dat bracht mij op dit idee.


De foto van het hert is gemaakt door elshoutjes.nl.

Daarbij kreeg ze nog een leuk doosje met kaart en cadeaubonnen voor Creatief Centrum Heesch.




Ze was er erg blij mee.





2 opmerkingen:

Wil je een bericht achter laten reageer als anoniem of log in.